Content marketing i zarządzanie produkcją multimedialną

 
 
 
 
 

Opis studiów

Celem studiów Content Marketing i zarządzanie produkcją multimedialną jest wykształcenie profesjonalistów w dziedzinie content marketingu i zarządzania zespołem twórców treści multimedialnych. Absolwenci studiów będą dysponować wiedzą na temat najnowszych trendów i narzędzi w obszarze social mediów, zarządzania produkcją treści multimedialnych oraz ich dystrybucji.
Program kierunku obejmuje zagadnienia związane z m.in. komunikacją i sprzedażą przy pomocy treści i social mediów, produkcją multimedialną, prowadzeniem biznesu w internecie i marketingiem w czasie rzeczywistym (real-time marketing).

Ten kierunek studiów podyplomowych adresujemy do:

  • absolwentów studiów technicznych, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie internetowego marketingu treści;
  • menedżerów i pracowników działów marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie social media i content marketingu;
  • pracowników i właścicieli agencji reklamowych, marketingowych oraz Public Relations, którzy pragną poszerzyć zakres posiadanej wiedzy;
  • pracowników instytucji państwowych chcących rozwinąć obecność macierzystych instytucji w mediach społecznościowych i internecie;
  • właścicieli prywatnych firm lub osób planujących założyć własną działalność i promować swoje produkty lub usługi w social mediach.

Absolwenci tego kierunku najczęściej:

  • pracują na stanowiskach dyrektorów lub managerów działów marketingu i promocji,
  • zarządzają agencjami marketingowymi,
  • kierują redakcjami producentów treści lub sami produkują treści na potrzeby własnej firmy lub organizacji.
Co wyróżnia te studia? 

Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zwrócić uwagę na szeroki zakres wykorzystania content marketingu i dziedziny, których ma zastosowanie zarządzanie produkcją multimedialną.

Wiedza i Praktyka
Zajęcia, aby lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia, będą miały formę wykładów i praktycznych warsztatów

Networking
Dzięki różnorodności branży z których pochodzą Słuchacze oraz kontaktu z Wykładowcami – Praktykami w swoim zawodzie  studia te dają możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych.

Wartość dodana
Po ukończeniu tych studiów będziesz:

  • analizować trendy i agendy newsowe,
  • zarządzać zespołem producentów treści,
  • wykorzystywać social media do ich dystrybucji,
  • korzystać z technologii wykorzystywanej w komunikacji marketingowej, sprzedaży oraz budowania marki.

Wykładowcy

Zajęcia prowadzą eksperci-praktycy związani z mediami i pracujący w największych firmach w Polsce.

Aleksandra Chalimoniuk ( OTCF, JYSK, Sokołów S.A.) – Dyrektor PR w OTCF. W branży PR pracuje od 2013 roku, wcześniej pracowała jako dziennikarka telewizyjna w TVN. W ciągu ostatnich kilku lat dwukrotnie pełniła funkcję dyrektorki komunikacji i PR – w firmach Jysk i Sokołów SA.
https://www.press.pl/tresc/68811,aleksandra-chalimoniuk-pr-dyrektorka-w-otcf 

Karolina Szabłowska (IKEA) – Marketing Communications Manager w IKEA, w procesie rekrutacji na stanowisko Content Team Leadera postawiła na oryginalne rozwiązanie, jakim jest stworzenie podcastu.
https://open.spotify.com/episode/3WgGJICyiKPJlvDubPNJSy?si=SRiyr4S2RF6aYFJkmRnBdA&dl_branch=1&nd=1 

Krzysztof Górlicki (Dziennikarz i prezenter TVN24, TVN Discovery, Onet, Polskie Radio) – dziennikarz, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od kilkunastu lat prowadzi w TVN24 programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Polska i Świat”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych lub ekstremalnie stresogennych.

Tomasz Swynarski (TVN24, Produkcja Mulitimediów) – Wydawca TVN24, ma wieloletnie doświadczenie jako Producent, był również Producentem kreatywnym “Szymon Majewski Show”

Konrad Sikorski (Infor S.A, Polska Press) – Kierownik działu wideo w Infor S.A., od lat zajmuje się produkcją wideo, obecnie dla Infor S.A., a wcześniej dla Grupy Polska Press.

Program (łączna liczba godzin 160)

Zobacz spotkanie on-line z Kierownikiem Studiów Content marketing i zarządzanie produkcją multimedialną

Informacje organizacyjne

Organizacja zajęć:

Studia trwają dwa semestry (160 godzin) i obejmują 10 zjazdów. 
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.

Opłaty:
Wpisowe:
1000 PLN – dla absolwentów innych uczelni
500 PLN – dla absolwentów PJATK
Czesne Studia zaoczne: 12 000 PLN / rok
Warunki udziału: zgłoszenie, przesłanie dokumentów, opłata wpisowego. Decyduje kolejność zgłoszeń (liczba miejsc jest ograniczona)

 

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego
ul. Koszykowa 86
02-008 Warszawa

Budynek B, sala 17
e-mail: podyplomowe@pja.edu.pl

Telefony:
(+48) 512 497 506
(+48) 22 58 44 597

 

 

Terminy zjazdów: