Zarządzanie wizerunkiem organizacji w nowych mediach

Opis studiów

Celem studiów Zarządzanie wizerunkiem organizacji w nowych mediach jest przekazanie Słuchaczom praktycznej wiedzy dotyczącej posługiwania się narzędziami komunikacyjnymi do budowania wizerunku organizacji i managerów. Zdobyte w trakcie studiów umiejętności stanowią miks kompetencji cyfrowych, społecznych i psychologicznych, związanych ze skuteczną komunikacją oraz korzystnym prezentowaniem organizacji i jej pracowników w mediach.

Program studiów obejmuje zagadnienia dotyczące m.in. kreowania wizerunku organizacji i instytucji oraz managera, roli klasycznych i nowych mediów w kreowaniu wizerunku, wystąpień publicznych i medialnych, marketingu i PR.

Nasi Słuchacze w trakcie studiów nabywają praktyczną wiedzę i wypracowują umiejętności skutecznej komunikacji oraz kompetentnego kształtowania wizerunku organizacji i managerów w nowych mediach.

Studia adresowane są do:

  • osób zajmujących się bądź zamierzających zajmować się public relations i szerzej rozumianą komunikacją w przedsiębiorstwach, organizacjach/instytucjach i urzędach administracji publicznej;
  • pracowników działów HR, marketingu i promocji;
  • osób chcących świadczyć pomoc w zakresie doradztwa wizerunkowego oraz nabyć lub rozszerzyć wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy z osobami występującymi publicznie;
  • osób chcących budować swój wizerunek w świecie biznesu, polityki, sztuki czy mediów;
  • dyrektorów, doradców medialnych, rzeczników prasowych;
  • osób prowadzących własne firmy chcących zadbać o wizerunek swojego przedsiębiorstwa.

Absolwenci tego kierunku najczęściej:

  • pracują na stanowiskach dyrektorów lub managerów działów PR,
  • zarządzają agencjami PR,
  • pracują na stanowiskach rzeczników prasowych,
  • są konsultantami w dziedzinie wykorzystania mediów cyfrowych w budowie wizerunku firmy lub poszczególnych managerów organizacji.
Co wyróżnia te studia? 

Praktyczna wiedza
Program opracowaliśmy tak, aby zwrócić uwagę na szeroki zakres pojęcia wizerunku organizacji, ale także jednostki. Dzięki zajęciom prowadzonym przez ekspertów-praktyków przekazywana wiedza będzie poparta licznymi przykładami z ich pracy.

Praktyka > Teoria
Aby lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia zajęcia będą miały formę wykładów i praktycznych warsztatów. Nasz program studiów dba o odpowiednie proporcje pomiędzy teorią a praktyką.

Networking
Dzięki różnorodności branży z których pochodzą Słuchacze oraz kontaktu z Wykładowcami – Praktykami w swoim zawodzie  studia te dają możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych.

Wartość dodana:

Absolwent studiów posiada wiedzę i umiejętności umożliwiające mu:

  • kreowanie wizerunku firm i osób,
  • skuteczną komunikację i autoprezentację,
  • zarządzanie wizerunkiem organizacji w sytuacjach kryzysowych.

Wykładowcy

Stawiamy w pełni na praktyków, aby Słuchacz ucząc się widział, że to nie sucha teoria, dlatego zajęcia prowadzą eksperci związani z mediami i pracujący w największych firmach w Polsce.

Krzysztof Górlicki (Dziennikarz i prezenter TVN24, TVN Discovery, Onet, Polskie Radio) 

dziennikarz, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od kilkunastu lat prowadzi w TVN24 programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Polska i Świat”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych lub ekstremalnie stresogennych.

Michał Bonarowski (Allegro, Onet)  

Ekspert komunikacji z bogatym doświadczeniem medialnym. Pracował dla wydawców takich jak: „Gazeta Bankowa”, „Businessman Magazine”, tygodnik „Polityka”, TVP, TVN, Infor, Onet.pl, IDG, „Computerworld”, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył strategie i uczestniczył w tworzeniu największych stron internetowych łączących informacje, rozrywkę i media społecznościowe. W latach 2014 – 2020 Public Relations Officer w Allegro.pl – popularnej platformie e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej.
Obecnie odpowiada za pozyskiwanie klientów do programu Allegro Smart! dzięki któremu klienci Allegro mogą korzystać z darmowych dostaw. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Sieci Mentorów Polskiego Funduszu Rozwoju, Rady Marek Superbrands.
https://superbrands.pl/michal-bonarowski/ 

Małgorzata Kozieł-Pańczyk (Grupa Eurozet, LOT Polish Airlines, PGE) 

Z początkiem lipca zaczęła pracę w Grupie Famur – produkującej maszyny i urządzenia dla przemysłu wydobywczego, na potrzeby kolei i przemysłu cementowego. Objęła stanowisko dyrektorki marketingu i PR. Poprzednio Małgorzata Kozieł-Pańczyk była związana z Grupą Eurozet, gdzie odpowiadała za całość działań komunikacji korporacyjnej i PR. Wcześniej pracowała z kolei w Polskich Liniach Lotniczych LOT i Polskiej Grupie Energetycznej PGE jako dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy.
Przez blisko dziesięć lat była natomiast związana z TVN24 jako producentka, redaktorka, reporterka i prezenterka. Jest absolwentką Uniwesytetu Warszawskiego i studiów MBA na Rotterdam School of Menagement, posiada także certyfikat z obszaru digital marketingu, DIMAQ.
https://www.proto.pl/aktualnosci/malgorzata-koziel-panczyk-z-eurozetu-do-grupy-famur 

Aleksandra Chalimoniuk (OTCF, JYSK, Sokołów S.A.) 

Dyrektorka PR firmy OTCF. Prowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i należących do niej marek. Do zadań Aleksandry Chalimoniuk należy budowanie komunikacji wewnętrznej w Polsce oraz na kluczowych rynkach zagranicznych, na których firma planuje w najbliższym czasie ekspansję. Jest również odpowiedzialna za komunikację działań Fundacji 4F Pomaga. W branży PR Chalimoniuk pracuje od 2013 roku, wcześniej pracowała jako dziennikarka telewizyjna w koncernie Discovery. W ciągu ostatnich kilku lat dwukrotnie pełniła funkcję dyrektorki komunikacji i PR – w firmach Jysk i Sokołów SA.
https://www.press.pl/tresc/68811,aleksandra-chalimoniuk-pr-dyrektorka-w-otcf 

Program (łączna liczba godzin 136)

Zobacz spotkanie on-line z Kierownikiem Studiów Zarządzanie wizerunkiem organizacji w nowych mediach

Informacje organizacyjne

Organizacja zajęć:

Studia trwają dwa semestry (136 godzin) i obejmują 10 zjazdów. 
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.

Opłaty:
Wpisowe:
1000 PLN – dla absolwentów innych uczelni
500 PLN – dla absolwentów PJATK
Czesne Studia zaoczne: 10 000 PLN / rok
Warunki udziału: zgłoszenie, przesłanie dokumentów, opłata wpisowego. Decyduje kolejność zgłoszeń (liczba miejsc jest ograniczona)

 

Kontakt

Centrum Kształcenia Podyplomowego
ul. Koszykowa 86
02-008 Warszawa

Budynek B, sala 17
e-mail: podyplomowe@pja.edu.pl

Telefony:
(+48) 512 497 506
(+48) 22 58 44 597

Terminy zjazdów: