Poznaj wykładowców studiów User Experience Design
Wykładowcy studiów User Experience Design to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy ogromne doświadczenie praktyczne przekładają na pracę ze Słuchaczami.
Marcin Wichrowski
O wykładowcy:
wykładowca w Katedrze Multimediów Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie, absolwent Wydziału Informatyki tej samej uczelni. Pasjonat projektowania interakcji, sztuki cyfrowej, multimediów i gier komputerowych. Specjalizuje się w Human-Computer Interaction, Mixed Reality, Interactive Digital Storytelling oraz Voxel Art, łącząc te dziedziny w swoich badaniach i praktyce twórczej. Prowadzi szkolenia z zakresu UX/UI oraz interdyscyplinarne warsztaty, które integrują nowe technologie z ekspresją artystyczną, inspirując studentów do kreatywnego eksperymentowania na styku sztuki i inżynierii. Autor publikacji naukowych dotyczących zastosowania multimediów w edukacji, sztuce, medycynie i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Aktywnie współtworzy projekty artystyczne z artystami posługującymi się nowoczesnymi mediami, eksplorując możliwości narracji interaktywnej i estetyki cyfrowej. Certyfikowany ekspert Adobe (ACE), zafascynowany światem wizualnych opowieści i projektowaniem doświadczeń użytkownika.

Iga Mościchowska
O wykładowcy:
Projektowaniem interakcji i badaniami UX zajmuje się od 2007 roku. Przebyła drogę od badaczki i projektantki, współwłaścicielki agencji projektowo-badawczej, aż do obecnej roli trenerki i facylitatorki, pracując dla takich klientów jak eBay, KGHM, Samsung, Onet, Tauron, Canal+ czy ING Bank Śląski. Od lat edukuje rynek w obszarze Product Designu, obecnie współtworząc [ation] center – centrum rozwoju kompetencji dla osób tworzących produkty cyfrowe oraz wykładając na kilku polskich uczelniach.
Projektuje narzędzia dla projektantów i badaczy, w tym Karty WITFLOW do planowania warsztatów produktowych. Współautorka bestsellera Badania jako podstawa projektowania user experience, cyklicznego badania branży UX w Polsce i poradnika Warsztaty zdalne nie tylko dla projektantów. Doświadczenie jej docenił Google, zapraszając ją do programu akceleracyjnego Google for Startups, gdzie od 2015 r. mentoruje startupy z całego świata.

Wojciech Bednaruk
O wykładowcy:
Od 20 lat związany z rozwojem technologii zorientowanych na człowieka, obecnie jako lider zespołu People-Centric Technology w EMEA PwC. Pasjonat łączenia biznesu, etyki, technologii i projektowania doświadczeń użytkownika w sposób, który stawia człowieka w centrum procesu projektowego. Specjalizuje się w budowaniu cyfrowych kompetencji i odpowiedzialności technologicznej.
Promuje założenie, że nasze przekonania o naturze technologii napędzają sposób, w jaki ją wykorzystujemy. Uważa, że technologia jest w istocie wyznacznikiem naszego człowieczeństwa, ponieważ to ludzie budują wizję technologii w odpowiedzi na ciągłe pragnienie postępu. Podkreśla jednak, że często zapominamy, iż postęp technologiczny nie jest równoznaczny z postępem moralnym – co stanowi fundament jego podejścia do etycznego projektowania.
Doświadczenie w tworzeniu rozwiązań technologicznych zdobywał jako Learning Technology Leader w różnych częściach świata (Kanada, CEE, RPA), e-Learning Manager oraz konsultant szkoleniowy. Od 2021 roku aktywnie dzieli się wiedzą jako wykładowca etyki sztucznej inteligencji na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, Politechnice Warszawskiej i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Certyfikowany audytor EU AI Act (ForHumanity FHCA) oraz ekspert w operacjonalizacji etyki AI. Absolwent McGill University (Bachelor of Education, TESL) oraz Concordia University (Master of Arts, Educational Technology), z dodatkowymi kwalifikacjami zdobytymi na studiach podyplomowych coachingu/mentoringu (SWPS / Laboratorium Psychoedukacji), zarządzania projektami AI (Akademia Leona Koźmińskiego) oraz filozofii (Uniwersytet Warszawski). Aktywnie działa w Sekcji Aktualne Wyzwania Sztucznej Inteligencji przy Polskim Towarzystwie Informatycznym. Autor publikacji „Luna i Sol w poszukiwaniu zaginionych rodziców: Etyka sztucznej inteligencji dla najmłodszych”, łączącej edukację technologiczną z wartościami humanistycznymi.

Tom Biskup
O wykładowcy:
Digital Art Director i Designer skupiony na przecięciu komunikacji wizualnej i technologii. W branży kreatywnej od 15 lat. W swojej karierze pracował m.in. jako Senior Designer w Build in Amsterdam, Art Director w Tylko i Creative Director studia Super Super. Na swoim koncie ma współprace m.in. z Tylko, Mammut, SuitSupply, Vitra. Nauczyciel akademicki, autor kursów projektowania online i Youtuber. Założyciel społeczności internetowej skupionej wokół digital designu “Klika”.
Linki:
Instagram – https://instgaram.com/tom.biskup
Youtube – https://youtube.com/@tom.biskup
Społeczność Klika – https://klika.digital

Michał Duchowski
O wykładowcy:
Pasjonat szeroko rozumianego designu. Praktyk w zakresie UX/UI, CX, product oraz graphic designu, reklamy, wzornictwa przemysłowego i architektury. Absolwent warszawskiej ASP, Uniwersytetu SWPS, Akademii Leona Koźmińskiego i MBA IT na Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla dużych międzynarodowych korporacji, lokalnych firm i sektora publicznego – autor małej architektury i wnętrz czterech warszawskich stacji metra .
Swoją wiedzą ekspercką zasilał takie organizacje jak IKEA, Accenture, Capgemini, GREY, DDB, gdzie łączył kompetencje projektowe z autentycznymi potrzebami biznesowymi firm. Obecnie pracuje jako Head of UX/UI Design w Publicis Groupe projektując design systemy dla globalnych klientów.

Rafał Ginko
O wykładowcy:
Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Jako Head of Design, prowadzi zespół projektowy w agencji badawczo-projektowej Mobee Dick. Od 2003 roku działa z sukcesem w obszarze projektowania. Swój warsztat doskonalił podczas pracy dla klientów agencji interaktywnych oraz start-upów. Eksperckie kompetencje wykorzystuje w ramach współpracy klientami takimi jak: Vattenfall, PLL LOT, Diebold Nixdorf, Paynow, DHL czy Empik. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS i ASP Katowice.

Jadwiga Kijak
O wykładowcy:
Head of Research w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick. Pełni nadzór merytoryczny nad obszarem badań oraz wsparciem kluczowych inicjatyw R&D agencji. Z wykształcenia socjolog, od ponad 2014 roku związana z badaniami oraz projektowaniem usług. Uwielbia odkrywać często nieuświadomione potrzeby i przekładać zdobytą wiedzę na rekomendacje projektowe. Prowadzi warsztaty oraz angażuje się w liczne inicjatywy lokalne. Realizowała projekty dla klientów takich jak m.in. Credit Agricole, STS, Warta, PLL LOT, mBank, Allegro, BNP Paribas czy Adobe.

Magdalena Mazurkiewicz
O wykładowcy:
Specjalizuje się w dwóch kluczowych obszarach: sprzedaży i HR, bazując na 24-letnim doświadczeniu zawodowym. Projektuje i wdraża dopasowane strategie sprzedażowe w odpowiedzi na realne potrzeby klienta. Pomaga firmom osiągać wymierne rezultaty – dzięki dbaniu o customer experience. Prowadzi audyty procesów sprzedażowych i doradza, jak je zoptymalizować. Tworzy i szkoli zespoły w organizacjach, tak aby ich synergia wpływała na realizację celu biznesowego.
Pomaga tworzyć procesy HR od podstaw lub optymalizować już istniejące. Wdraża takie procesy jak: skuteczna rekrutacja, onboarding, offboarding, talent management, ewaluacja. Pomaga w digitalizacji procesów w organizacji.
W swojej pracy wykorzystuje takie metody jak: design thinking, customer journey map, mastermind, coaching in the job, szkolenia, warsztaty.
Wśród jej klientów są m.in. Okre by Koramic, Aspekt Nieruchomości, Polski Związek Firm Deweloperskich POZNAŃ, Decoroom Sp. z o. o., Polskie Linie Lotnicze LOT S.A., Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o. o., Żabka S.A., Volkswagen Sobiesław Zasada, Lagardère Services, Total S.A., HDS Polska, Volkswagen, Azelis Poland, ELSA, Enea, Ministerstwo Finansów, Warta S.A., Welearning, Come Creations Group.

Maciej Orłowski
O wykładowcy:
Praktyk z 20-letnim doświadczeniem w reklamie, designie i na obszarach wspólnych dla sztuki użytkowej i marketingu. Jako dyrektor kreatywny, art director, team leader, designer i copywriter, współtworzył szeroko zasięgowe kampanie reklamowe, idee kreatywne, scenariusze spotów, koncepcje wizualne i graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej. Twórca i współtwórca marek, systemów opakowań oraz identyfikacji wizualnej.
Pracując w zespołach kreacji, sieciowych i lokalnych agencji reklamowych, realizował projekty dla branży m.in. bankowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, paliwowej, loteryjnej GOV czy FMCG, biorąc odpowiedzialność za koncepcje i egzekucje. Współtworzył interdyscyplinarne zespoły eksperckie oraz miał przyjemność współpracować z utalentowanymi polskimi i zagranicznymi reżyserami, operatorami, fotografami i kompozytorami, a także – choć może przede wszystkim, z działami marketingu najbardziej znanych marek.
Absolwent studiów na Wydziale Architektury Wnętrz i Grafiki w Wyższej Szkole Sztuki Użytkowej w Szczecinie na kierunku grafika. Dyplom magisterski zrealizowany w Pracowni Projektowania Znaku i Form Identyfikacyjnych profesora Andrzeja Tomczaka. Ukończył studia MBA dla IT w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych, oraz Product Design/User Experience Design na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Aktualnie founder i product owner w innowacyjnym projekcie Eco Design 4 Education.

Witold Rychłowski
O wykładowcy:
Pracuje jako trener, instruktor i konsultant. Doświadczenie zawodowe budował pracując na stanowiskach menedżerskich w firmach Philips i Sony. Dziś aktywnie uczestniczy w procesach negocjacyjnych i mediacyjnych pracując zarówno z organizacjami i firmami, jak i osobami indywidualnymi.Wykładowca akademicki. Autor i tłumacz książek z zakresu pracy z konfliktem. W wolnym czasie praktykuje i popularyzuje Kyudo, tradycyjne łucznictwo japońskie.

Małgorzata Tymińska
O wykładowcy:
Socjolożka i ekspertka w dziedzinie badań konsumenckich i doświadczeń klientów. Od niemal 20 lat aktywna w branży, prowadzi zarówno badania ilościowe, jak i jakościowe, zasilając swoją wiedzą obszary Customer Experience, Data Science, strategii, produktu, marketingu i sprzedaży. Doświadczenie zdobywała między innymi w takich firmach jak IKEA, Bank Millennium oraz CCC, a obecnie pełni rolę Customer Insights Manager w Modivo. Uwielbia zgłębiać tajemnice zachowań klientów, pomagając firmom lepiej zrozumieć ich potrzeby. Czerpie radość z prowadzenia szkoleń i warsztatów, dzieląc się swoją wiedzą i pomagając innym efektywnie badać i odpowiadać na potrzeby klientów.

Jan Wardecki
O wykładowcy:
Od ponad 5 lat związany z projektowaniem usług i doświadczeń w branży finansowej. Pasjonat wykorzystywania jakościowych metod badawczych oraz kokreacji, które jego zdaniem są nieodłącznymi elementami projektowania wartościowych produktów i usług. Doświadczenie w tworzeniu produktów cyfrowych zdobywał jako Product Ownera oraz service designer. Od 2023 roku roli Dyrektora ds. UX Centrum Kompetencji UX w bank BNP Paribas.
Certyfikowany projektant UX w Scrumie – Professional Scrum with User Experience(PSU), Professional Scrum Product Owner II (PSPO II). Absolwent studiów podyplomowych User Experience Design i Service Design na Uniwersytecie SWPS. SDN Accredited Service Design Practitioner. Współzałożyciel polskiego oddziału Servcie Design Network Poland.
Link: https://www.linkedin.com/in/jan-wardecki-service-ux-designer/

Poznaj zespół Centrum Kształcenia Podyplomowego
Nikt nie opowie o studiach podyplomowych oferowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ich twórcy. Zapraszamy do wysłuchania paru słów dyrektora Centrum Kształcenia Podyplomowego, Pani Marty Godzisz, która opowie, dlaczego nasze studia podyplomowe są wyjątkowe.
