Informacje ogólne
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry i obejmują 10 zjazdów w systemie hybrydowym.
Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w soboty i niedziele.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.
Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zwrócić uwagę na szeroki zakres wykorzystania content marketingu i dziedziny, których ma zastosowanie zarządzanie produkcją multimedialną.
Wiedza i Praktyka
Zajęcia, aby lepiej zrozumieć niektóre zagadnienia, będą miały formę wykładów i praktycznych warsztatów

Warunki zaliczenia
Warunkiem zaliczenia będzie realizacja projektów, zarówno indywidualnie, jak i w grupach. Projekty te mogą obejmować różnorodne zadania związane z tworzeniem treści multimedialnych, kampanii marketingowych, strategii komunikacyjnych, analizy danych, zarządzania projektem, czy też praktyczne zastosowanie narzędzi i technik wykorzystywanych w dziedzinie content marketingu.
Wykonywanie projektów indywidualnych pozwala ocenić zdolności i umiejętności każdego studenta osobno, a także pozwala na samodzielne pogłębianie wiedzy i rozwijanie kompetencji w konkretnych obszarach.
Natomiast prace grupowe pozwalają na naukę pracy zespołowej, zdolności komunikacyjnych, rozwiązywania problemów w grupie, a także efektywnego podziału zadań i współpracy w tworzeniu kompleksowych projektów.
Prace projektowe mogą być różnorodne, od stworzenia kampanii marketingowej dla konkretnej firmy, poprzez produkcję i wypromowanie treści multimedialnych, aż do opracowania strategii content marketingowej dla danej marki czy produktu. To daje studentom praktyczne doświadczenie, które jest wartościowe w ich przyszłej karierze zawodowej.
Oceniając projekty, prowadzący zajęcia zwracają uwagę na kreatywność, jakość wykonania, zgodność z założonymi celami projektu, a także zdolność do zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce. Prace te stanowią ważny element oceny podczas studiów i pomagają przyszłym absolwentom rozwijać się jako profesjonalistów w dziedzinie content marketingu i zarządzania produkcją multimedialną.
Program studiów
Opis przedmiotów
- Wpływ nowych mediów na marketing
- Jesteś tym co publikujesz czyli jak treść definiuje autora i odbiorców
- Content Marketing czyli treści, które przyciągają klientów
- Firmowe blogi firmowe i podcasty
- Kanały wideo i transmisje na żywo
- Strategie i modele biznesowe tworzenia treści
- Prawo autorskie i uwarunkowania prawne
- Produkcja własna czy zewnętrzna?
- Treści darmowe czy płatne?
- Platformy i kanały dystrybucji treści
- Blog internetowy
- Produkcja podcastu
- Produkcja i montaż wideo
- Transmisja na żywo w internecie
- Organizacja redakcji multimedialnej
- Zarządzanie budżetem redakcji
- Technologia i narzędzia do produkcji treści
- Formaty produkcji treści
- Zarządzanie budżetem redakcji
- Miks treści i kanałów
- Storytelling
- Newsjacking i RTM
- Recykling treści
- Analityka internetowa i predykcja trendów
Poznaj zespół Centrum Kształcenia Podyplomowego
Nikt nie opowie o studiach podyplomowych oferowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ich twórcy. Zapraszamy do wysłuchania paru słów dyrektora Centrum Kształcenia Podyplomowego, Pani Marty Godzisz, która opowie, dlaczego nasze studia podyplomowe są wyjątkowe.
