Informacje ogólne
Elastyczność i komfort
Wiemy, że wiedzę i umiejętności zdobywa się najowocniej w odpowiednich warunkach dlatego nasze zajęcia odbywają się zarówno w formie zdalnej (oszczędzając czas i energię) jak i stacjonarnie (umożliwiając nawiązanie i podtrzymanie relacji, pełniejszą wymianę doświadczeń).
Studia trwają dwa semestry i obejmują 11 zjazdów w tym: 9 zjazdów on-line i dwa stacjonarne w Warszawie.
Zajęcia prowadzone są w języku polskim.
Merytoryka
Program opracowaliśmy tak, aby zapoznać Słuchaczy z jak najszerszym zakresem merytorycznym EB uwzględniając najnowsze trendy i specyfikę branży IT, jak również, aby umożliwić praktyczne przećwiczenie wielu poruszanych tematów.
Program studiów
Opis przedmiotów
Blok I. Employer branding – strategia (24 godz.)
- Employer branding – wprowadzenie
- Budowanie strategii employer branding dla firmy z branży IT
- Podstawy psychologii pracy a EB
Blok II. Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz firmy (48 godz.)
- Komunikacja interpersonalna
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Motywowanie finansowe i pozafinansowe pracowników w branży IT
- Komunikacja w czasie transformacji
- Adaptacja pracownika i skuteczny onboarding
Blok III. CSR a EB (16 godz.)
- CSR – korzyść nie tylko wizerunkowa
- Budowanie strategii CSR w branży IT
- Komunikowanie działań CSR wewnątrz i na zewnątrz organizacji
Blok IV. Budowanie wizerunku pracodawcy w branży IT na zewnątrz (56 godz.)
- Marketing rekrutacyjny i pozyskiwanie talentów. Kampanie rekrutacyjne oraz wizerunkowe – projektowanie i realizacja
- Content marketing w działaniach pracodawców – storytelling
- Pracodawca z branży IT w mediach społecznościowych
- Budowanie i prowadzenie relacji z mediami – projektowanie i realizacja
Blok V. Kompleksowa realizacja kampanii i projektów EB (32 godz.)
- Wskaźniki jakości marki pracodawcy z branży IT
- Narzędzia marketingowe w kampanii employer branding
- Budżetowanie kampanii employer branding
- Pomiar działań employer branding
Poznaj zespół Centrum Kształcenia Podyplomowego
Nikt nie opowie o studiach podyplomowych oferowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ich twórcy. Zapraszamy do wysłuchania paru słów dyrektora Centrum Kształcenia Podyplomowego, Pani Marty Godzisz, która opowie, dlaczego nasze studia podyplomowe są wyjątkowe.