Przejdź do treści
Logo Polsko-Japońskij Akademii Technik
Rekrutacja
czas start:
  • Leader przyszłości
  • Zarządzanie w IT
  • Nowe technologie w sztuce i design
  • Networking
  • Kariera na najwyższym szczeblu
Aplikuj teraz!

Poznaj wykładowców studiów Technologie i Zarządzanie w Branży Motoryzacyjnej

Wykładowcy studiów Technologie i Zarządzanie w Branży Motoryzacyjnej to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy ogromne doświadczenie praktyczne przekładają na pracę ze Słuchaczami.


Michał Grajewski

O wykładowcy:

Konsultant biznesowy i lider projektów z ponad 15-letnim doświadczeniem w realizacji inicjatyw z zakresu strategii sprzedaży, analizy danych oraz transformacji cyfrowej.

Współpracował z wiodącymi firmami sektora motoryzacyjnego, m.in. z Volkswagen Group i BMW.

Absolwent programu MBA4IT Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami IT, projektowaniu procesów Customer Experience oraz wdrażaniu systemów wspierających sprzedaż i programy lojalnościowe.

Dowiedz się więcej

Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, łączący wiedzę akademicką z wieloletnią praktyką w międzynarodowych projektach biznesowych.

W pracy dydaktycznej koncentruje się na zarządzaniu zmianą, wykorzystaniu narzędzi analitycznych oraz nowoczesnych technologii, w tym rozwiązań MarTech i sztucznej inteligencji.

Przygotowuje słuchaczy do skutecznego funkcjonowania w sektorze motoryzacyjnym, który przechodzi największą transformację w swojej historii.


Jakub Góralczyk

O wykładowcy:

Ekspert ds. komunikacji marketingowej, strategii i PR z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z wielomarkowymi portfelami w międzynarodowym środowisku korporacyjnym. Jako profesjonalny trener biznesu i korporacyjny coach specjalizuje się w rozwoju przywództwa, wzroście efektywności organizacyjnej oraz wsparciu pełnych ekosystemów marek i złożonych struktur portfelowych. Obecnie współpracuje z Volkswagen Group Polska, gdzie odpowiadał także za rozwój marek SEAT i CUPRA, w tym strategię wprowadzenia CUPRY na polski rynek, wizerunkową rewitalizację marki SEAT oraz prowadzenie zintegrowanych strategii marketingowych obejmujących media offline i online, PR, social media, influencer marketing, zarządzanie budżetami oraz zespołami.

Dowiedz się więcej

Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich międzynarodowych firmach jak Beiersdorf (NIVEA), SabMiller (Kompania Piwowarska) i L’Oréal Polska, prowadząc działania w zakresie PR wielokategorii, projektów CSR oraz strategicznej komunikacji marek w różnych branżach. Posiada tytuł magistra European Business (University of the West of England, Bristol) oraz magistra filologii angielskiej (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu). Ukończył także międzynarodowe szkolenie z zakresu marketingu i zarządzania w Szkole Negocia przy Francuskiej Izbie Handlowej (Paryż). Certyfikowany coach biznesu i facylitator rozwoju organizacyjnego, włada biegle językiem polskim i angielskim, a także posługuje się językiem hiszpańskim. Pasjonuje się wspieraniem marek — i ludzi — w pełnym wykorzystaniu ich potencjału.


Krzysztof Górlicki

O wykładowcy:

Dziennikarz i prezenter TVN24 i TVN24BiS, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od prawie 20 lat prowadzi programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Fakty o Świecie”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Wykładowca na MBA dla branży IT w PJATK w Warszawie.

Dowiedz się więcej

Autor programów zajęć dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Civitas i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i Uniwersytetu Warszawskiego. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych. 

Współtwórca Visuala LAB oraz Design Sprint LAB  gdzie gdzie zajmuje architekturą informacji oraz pełni rolę facylitatora procesu testowania pomysłów i generowania rozwiązań komunikacyjnych i technologicznych.


Piotr Pobikrowski

O wykładowcy:

Menedżer i lider, doświadczony konsultant IT, od początku kariery zawodowej związany z branżą. Absolwent renomowanych szkół i uczelni w dziedzinie matematyki i informatyki, m.in. Politechniki Wrocławskiej oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Jako Analityk Biznesowy i Project Manager współpracował z takimi markami jak TVN, ABC Data czy Vectra. Następnie, w Proexe — spółce z grupy Vectra — zarządzał zespołami PMO, Design i QA. Obecnie, w spółce Backscreen (część łotewskiej spółki Tet), odpowiada za obszar PMO oraz pełni rolę konsultanta Zarządu w zakresie procesów i standardów wytwarzania oprogramowania.

Dowiedz się więcej

Od kilku lat odpowiada również za wdrożenia platform VOD na międzynarodowym rynku komercyjnym oraz w ramach przetargów publicznych. Szkoli i doradza w zakresie kompleksowego zarządzania projektami informatycznymi, ze szczególnym uwzględnieniem metodyk zwinnych, takich jak Lean, DSDM (aka AgilePM), SCRUM, Kanban, Management 3.0. Jest również mentorem w programie mentoringowym polskiego oddziału PMI, wspierając rozwój umiejętności swoich mentee. Okazjonalnie występuje jako prelegent na wydarzeniach branżowych (np. Warszawskie Dni Informatyki), dzieląc się swoim cennym doświadczeniem. W ostatnim czasie szczególnie zainteresowany narzędziami AI, zwłaszcza w kontekście ich zastosowania w zarządzaniu projektami.


Marcin Soczko

O wykładowcy:

Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej oraz Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, certyfikowany Audytor Wiodący systemów zarządzania: jakością ISO 9001, bezpieczeństwem informacji ISO 27001 oraz ciągłością działania ISO 22301. Współzałożyciel SABI – Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych, a także wieloletni Członek Zarządu Stowarzyszenia.
Związany z branżą bezpieczeństwa informacji od 2005 roku. Współautor publikacji “Ryzyko operacyjne i jego szacowanie” (tekst opublikowany pod red. Knosala R. w “Komputerowo zintegrowane zarządzanie”, Oficyna Wydawnicza PTZP, Opole 2008) oraz książek “Vademecum ABI. Część II – Przygotowanie do roli Inspektora Ochrony Danych” (Wydawnictwo: C.H. Beck, 2017) i “Vademecum Inspektora Ochrony Danych” (Wydawnictwo: C.H. Beck, 2020).

Dowiedz się więcej

Brał udział w prawie 300 audytach zgodności z ISO i RODO, połączonych z analizą ryzyka oraz powiązanych ze wsparciem w usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości. Przeszkolił ponad 30 tys. osób. Pełni rolę inspektora ochrony danych lub inspektora bezpieczeństwa informacji w kilku różnych organizacjach. Wspiera Klientów w opracowaniu i wdrożeniu systemu ochrony danych osobowych, planu ciągłości działania (BCP), bądź systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.