Program studiów
Założenia programowe
Program łączy zagadnienia zarządzania, innowacji technologicznych, strategii sprzedaży oraz budowania doświadczenia klienta, kładąc nacisk na rozwój praktycznych kompetencji niezbędnych do osiągania sukcesów w tej wymagającej dziedzinie.
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry i obejmują jedenaście zjazdów w trybie stacjonarnym (łącznie 170h). Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele w PJATK.
Tematyka zajęć
Program studiów został podzielony na 4 obszary
strategia rozwoju marki w przemyśle motoryzacyjnym (8h)
analiza konkurencji w branży automotive (4h)
strategie marketingowe w sektorze automotive (8h)
analiza, interpretacja i prezentacja danych w kontekście motoryzacyjnym (8h)
automatyzacja marketingu w branży automotive (6h)
prawa konsumenta w kontekście motoryzacyjnym (8h)
zarządzanie przez cele w przemyśle automotive (6h)
metodologia zarządzania projektami (8h)
zarządzanie lejkiem sprzedażowym w przemyśle automotive (6h)
strategia budowania lojalności w branży motoryzacyjnej (4h)
zarządzanie relacjami z klientami w sektorze automotive (8h)
bezpieczeństwo danych w sektorze automotive (4h)
public relations w branży motoryzacyjnej (8h)
komunikacja marki motoryzacyjnej w mediach (8h)
kierowanie oraz motywowanie pracowników salonów samochodowych (8h)
techniki zarządzania (4h)
planowanie i organizacja pracy (8h)
komunikacja w zespole projektowym (8h)
autoprezentacja (8h)
procesy CRM oraz ich modelowanie (8h)
projekt biznesowy systemu (8h)
wybór partnera i umowa wdrożeniowa systemu (4h)
zarządzanie zmianą (4h)
wdrożenie systemu klasy CRM (8h)
szkolenie użytkowników systemów informatycznych (8h)
Poznaj zespół Centrum Kształcenia Podyplomowego
Nikt nie opowie o studiach podyplomowych oferowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego lepiej niż ich twórcy. Zapraszamy do wysłuchania paru słów dyrektora Centrum Kształcenia Podyplomowego, Pani Marty Godzisz, która opowie, dlaczego nasze studia podyplomowe są wyjątkowe.