Poznaj wykładowców studiów Technologie i Zarządzanie w Branży Motoryzacyjnej
Wykładowcy studiów Technologie i Zarządzanie w Branży Motoryzacyjnej to specjaliści w swoich dziedzinach, którzy ogromne doświadczenie praktyczne przekładają na pracę ze Słuchaczami.
Michał Grajewski
O wykładowcy:
Konsultant biznesowy i lider projektów z ponad 15-letnim doświadczeniem w realizacji inicjatyw z zakresu strategii sprzedaży, analizy danych oraz transformacji cyfrowej.
Współpracował z wiodącymi firmami sektora motoryzacyjnego, m.in. z Volkswagen Group i BMW.
Absolwent programu MBA4IT Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami IT, projektowaniu procesów Customer Experience oraz wdrażaniu systemów wspierających sprzedaż i programy lojalnościowe.
Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, łączący wiedzę akademicką z wieloletnią praktyką w międzynarodowych projektach biznesowych.
W pracy dydaktycznej koncentruje się na zarządzaniu zmianą, wykorzystaniu narzędzi analitycznych oraz nowoczesnych technologii, w tym rozwiązań MarTech i sztucznej inteligencji.
Przygotowuje słuchaczy do skutecznego funkcjonowania w sektorze motoryzacyjnym, który przechodzi największą transformację w swojej historii.

Adam Simon
O wykładowcy:
Od początku kariery związany z branżą motoryzacyjną, przez pierwsze lata poznając tajniki świata obsługi posprzedażnej pracując w jednym z Dealerstw BMW przechodząc przez wszystkie szczeble stanowisk począwszy od pracy na warsztacie mechanicznym do zarządzania działem obsługi posprzedażnej. Podczas współpracy z Audi w Volkswagen Group Polska odpowiadał za zarządzanie działem Aftersales tworząc min. strategie rozwoju sieci serwisowej Audi w Polsce, oraz procesy zarządzania jakością obsługi Klienta. Przez ostatnie 5 lat zarządza Działem Sprzedaży Audi w Polsce.
Odpowiada za tworzenie strategii sprzedaży, oraz realizację celów ilościowych i jakościowych dotyczących dystrybucji samochodów. Jako wewnętrzy coach wspiera młodą kadrę menedżerską, dbając o rozwój ich umiejętności zarządczych oraz efektywność operacyjną. Absolwent Politechniki Poznańskiej wydziału Maszyn Roboczych i Transportu, oraz ICAN Institute – Strategic Leadership Academy.

Jakub Góralczyk
O wykładowcy:
Ekspert ds. komunikacji marketingowej, strategii i PR z ponad 15-letnim doświadczeniem w pracy z wielomarkowymi portfelami w międzynarodowym środowisku korporacyjnym. Jako profesjonalny trener biznesu i korporacyjny coach specjalizuje się w rozwoju przywództwa, wzroście efektywności organizacyjnej oraz wsparciu pełnych ekosystemów marek i złożonych struktur portfelowych. Obecnie współpracuje z Volkswagen Group Polska, gdzie odpowiadał także za rozwój marek SEAT i CUPRA, w tym strategię wprowadzenia CUPRY na polski rynek, wizerunkową rewitalizację marki SEAT oraz prowadzenie zintegrowanych strategii marketingowych obejmujących media offline i online, PR, social media, influencer marketing, zarządzanie budżetami oraz zespołami.
Wcześniej zdobywał doświadczenie w takich międzynarodowych firmach jak Beiersdorf (NIVEA), SabMiller (Kompania Piwowarska) i L’Oréal Polska, prowadząc działania w zakresie PR wielokategorii, projektów CSR oraz strategicznej komunikacji marek w różnych branżach. Posiada tytuł magistra European Business (University of the West of England, Bristol) oraz magistra filologii angielskiej (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu). Ukończył także międzynarodowe szkolenie z zakresu marketingu i zarządzania w Szkole Negocia przy Francuskiej Izbie Handlowej (Paryż). Certyfikowany coach biznesu i facylitator rozwoju organizacyjnego, włada biegle językiem polskim i angielskim, a także posługuje się językiem hiszpańskim. Pasjonuje się wspieraniem marek — i ludzi — w pełnym wykorzystaniu ich potencjału.

Krzysztof Górlicki
O wykładowcy:
Dziennikarz i prezenter TVN24 i TVN24BiS, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Od prawie 20 lat prowadzi programy „Dzień na żywo”, „Dzień po dniu” oraz „Fakty o Świecie”. Redaguje i przekazuje, często jako pierwszy w Polsce, najważniejsze informacje i komunikaty w kraju. Wykładowca na MBA dla branży IT w PJATK w Warszawie.
Autor programów zajęć dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego, Collegium Civitas i Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych i Uniwersytetu Warszawskiego. Pomaga zdobywać kompetencje w zakresie dziennikarstwa, produkcji multimedialnej, wystąpień publicznych, prezentacji i komunikacji w sytuacjach kryzysowych.
Współtwórca Visuala LAB oraz Design Sprint LAB gdzie gdzie zajmuje architekturą informacji oraz pełni rolę facylitatora procesu testowania pomysłów i generowania rozwiązań komunikacyjnych i technologicznych.

Piotr Pobikrowski
O wykładowcy:
Menedżer i lider, doświadczony konsultant IT, od początku kariery zawodowej związany z branżą. Absolwent renomowanych szkół i uczelni w dziedzinie matematyki i informatyki, m.in. Politechniki Wrocławskiej oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Jako Analityk Biznesowy i Project Manager współpracował z takimi markami jak TVN, ABC Data czy Vectra. Następnie, w Proexe — spółce z grupy Vectra — zarządzał zespołami PMO, Design i QA. Obecnie, w spółce Backscreen (część łotewskiej spółki Tet), odpowiada za obszar PMO oraz pełni rolę konsultanta Zarządu w zakresie procesów i standardów wytwarzania oprogramowania.
Od kilku lat odpowiada również za wdrożenia platform VOD na międzynarodowym rynku komercyjnym oraz w ramach przetargów publicznych. Szkoli i doradza w zakresie kompleksowego zarządzania projektami informatycznymi, ze szczególnym uwzględnieniem metodyk zwinnych, takich jak Lean, DSDM (aka AgilePM), SCRUM, Kanban, Management 3.0. Jest również mentorem w programie mentoringowym polskiego oddziału PMI, wspierając rozwój umiejętności swoich mentee. Okazjonalnie występuje jako prelegent na wydarzeniach branżowych (np. Warszawskie Dni Informatyki), dzieląc się swoim cennym doświadczeniem. W ostatnim czasie szczególnie zainteresowany narzędziami AI, zwłaszcza w kontekście ich zastosowania w zarządzaniu projektami.

Marcin Soczko
O wykładowcy:
Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej oraz Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej, certyfikowany Audytor Wiodący systemów zarządzania: jakością ISO 9001, bezpieczeństwem informacji ISO 27001 oraz ciągłością działania ISO 22301. Współzałożyciel SABI – Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych, a także wieloletni Członek Zarządu Stowarzyszenia.
Związany z branżą bezpieczeństwa informacji od 2005 roku. Autor wielu publikacji oraz współautor kilku książek z dziedziny analizy ryzyka i ochrony danych osobowych.
Jest jednym ze współautorów następujących książek “Ryzyko operacyjne i jego szacowanie” (tekst opublikowany pod red. Knosala R. w “Komputerowo zintegrowane zarządzanie”, Oficyna Wydawnicza PTZP, Opole 2008), “Vademecum ABI. Część II – Przygotowanie do roli Inspektora Ochrony Danych” (Wydawnictwo: C.H. Beck, 2017) i “Vademecum Inspektora Ochrony Danych” (Wydawnictwo: C.H. Beck, 2020).
Brał udział w około 300 audytach zgodności z ISO i RODO, połączonych z analizą ryzyka oraz powiązanych ze wsparciem w usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości. Przeszkolił ponad 30 tys. osób. Pełni rolę inspektora bezpieczeństwa informacji lub inspektora ochrony danych w kilku różnych organizacjach, w tym na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Wspiera Klientów w opracowaniu i wdrożeniu systemu ochrony danych osobowych, planu ciągłości działania (BCP), bądź systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.

Paulina Wróbel
O wykładowcy:
Analityk danych z 7-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej – 6 lat w marce Audi, obecnie w GSK Polska. Łączy wiedzę techniczną z biznesowym podejściem i doświadczeniem w projektach transformacyjnych.
Przez 7 lat zdobywała doświadczenie w branży motoryzacyjnej, pracując dla Audi w ramach struktur VGP. Tam rozwijała się w międzynarodowym środowisku, a jednym z ważniejszych doświadczeń była koordynacja projektu transformacji agencyjnych, gdzie wspierała koordynację Audi, ale także – ze względu na doświadczenie – transformacji reportingowej VGP.
Jej podejście do pracy z informacją ukształtowały studia z zarządzania informacja i bibliologii na UMK, pogłębione na studiach podyplomowych z infobrokeringu i wywiadu rynkowego na UJ.
Ma doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych i data lake, a także z narzędziami takimi jak Excel, Access, Power BI i Tableau. W międzyczasie pisanie makr, programowanie SQL stało się także niezbędną codziennością. Potrafi przekładać złożone dane na konkretne wnioski, które realnie wspierają biznes oraz stara się jak najlepiej zrozumieć dostępne systemy, aby informacja była jak najbardziej aktualna.
Wierzy, że bez dobrej analizy danych dziś nie da się prowadzić biznesu. Dane to nie tylko liczby, ale realna wiedza, która pomaga podejmować trafne decyzje. Dlatego w pracy stara się łączyć solidne narzędzia z rozsądkiem, współpracą zespołową i ciągłym rozwojem.
